Trainz Railroad Simulator 2006 a novšie
m131 : oni len sem tam miznu,nie vzdy,vtedy stacit restartovat hru a ide to ;)
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/523579/
hej malo by to byt dobre, kruh-skus v Objekty dat zmata kliknut kruh,mne tak zmizol. Dieru musis zmazat tak, ze zmacknes F9 a pod terenom je taky cierny stvorec (musis sa rozne natacat aby si ho videl) na ten klikny o on zmizne, inak pozeral som sa na to a tie tocne ktore maju "d" za nazvom tak tie uz maju dieru
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/522752/
ak si to dobre pamatam
1, umiestnis tocnu
2, umiestnis pod nu dighole (je to diera v zemi, ak by si ju tam nedal tak tocna nemude mat jamu"
3, umiestnis "pomocne tools" - su to dva kruhy s roznym polomerom, stred musia mat v strede tocne
4,spojis pomocou neviditelnej kolaje tocnu a vonkajsi kruh- mozes bud kazdy pomocny bod, alebebo kazdy druhy - to su tie uhly 7 a 15 :D
5, na kolaje umiestnis rotundy chce to dost vela citu
6, na neviditelne kolaje pred rotundu umiestnis kolaje - trackside - to vytvori tzv luce ( cesky paprsky)
7, ak ches dat prechody tak ich umiestnis pred rotundu, ale neviem ci sa spravne davaju tesne pred tocnu, alebo pred rotundu
8, z opacnej strany tocne pripoj kolaje ktore budu viest z tocne prec
Pri pripajany kolaji si davaj pozor na to z ktorej srany sa ty pripoji kolaj, pretoze sa moze stat ze sa kolaj pripoji akoby do tocne a vtedy vykolajuje vlaky.
orazok 1. cela tocna
2. prevratene pripojenie
PS: ak by sa ty nechcela modelovat takto zlozito, tak v tom baliku su aj kompletne tocne
1, umiestnis tocnu
2, umiestnis pod nu dighole (je to diera v zemi, ak by si ju tam nedal tak tocna nemude mat jamu"
3, umiestnis "pomocne tools" - su to dva kruhy s roznym polomerom, stred musia mat v strede tocne
4,spojis pomocou neviditelnej kolaje tocnu a vonkajsi kruh- mozes bud kazdy pomocny bod, alebebo kazdy druhy - to su tie uhly 7 a 15 :D
5, na kolaje umiestnis rotundy chce to dost vela citu
6, na neviditelne kolaje pred rotundu umiestnis kolaje - trackside - to vytvori tzv luce ( cesky paprsky)
7, ak ches dat prechody tak ich umiestnis pred rotundu, ale neviem ci sa spravne davaju tesne pred tocnu, alebo pred rotundu
8, z opacnej strany tocne pripoj kolaje ktore budu viest z tocne prec
Pri pripajany kolaji si davaj pozor na to z ktorej srany sa ty pripoji kolaj, pretoze sa moze stat ze sa kolaj pripoji akoby do tocne a vtedy vykolajuje vlaky.
orazok 1. cela tocna
2. prevratene pripojenie
PS: ak by sa ty nechcela modelovat takto zlozito, tak v tom baliku su aj kompletne tocne
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/522721/
cawky nevie niekto z vas ako sa to depo sklada??? obsahuje tieto sucasti aa neviem z toho vijst:
Stavebnice depa se skládá z 79 dílů:
10 druhů točen,
2 pomocné tools na tvorbu paprsků
1 dighole
1 neviditelné koleje pro stavbu paprsků
12 dílů rotund po 15°
19 dílů rotund po 7,5°
2 pomocné koleje pro stavbu 10m točny ( 1435mm a 760mm )
10 kolejí ( trackside ) pro 28m točny (7°) - dřevěné, betonové
10 kolejí ( trackside ) pro 20m točny (7°) - dřevěné, betonové
4 koleje ( trackside ) pro 20m točny (15°) - dřevěné, betonové
5 dřevěných přechodů pro 7°a 15° paprsky
1 žluté zarážky do rotundy
Stavebnice depa se skládá z 79 dílů:
10 druhů točen,
2 pomocné tools na tvorbu paprsků
1 dighole
1 neviditelné koleje pro stavbu paprsků
12 dílů rotund po 15°
19 dílů rotund po 7,5°
2 pomocné koleje pro stavbu 10m točny ( 1435mm a 760mm )
10 kolejí ( trackside ) pro 28m točny (7°) - dřevěné, betonové
10 kolejí ( trackside ) pro 20m točny (7°) - dřevěné, betonové
4 koleje ( trackside ) pro 20m točny (15°) - dřevěné, betonové
5 dřevěných přechodů pro 7°a 15° paprsky
1 žluté zarážky do rotundy
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/522661/