MS Train Simulator
Dnes nastáva významný deň pre slovenských priaznivcov MSTS, a to preto, že na adrese http://zelpage.goo.cz/fhavel/trstrateliptov.html nájdete prvú slovenskú reálnu trať do MSTS, vedúcu cez Ružomberok, Liptovský Mikuláš, Liptovský Hrádok do Východnej. V budúcnosti ju autor plánuje postupne rozširovať oboma smermi, na západ smerom na Vrútky a Žilinu a východným smerom cez Štrbu do Popradu. Verím, že sa mu zámer vydarí a aj to, že jeho práca nezostane dlho osamotená
http://forum.msts.cz
Rocker: No to moze byt ihlancok na viac veci, ale vzhladom na to, z je presne v strede kolaje, tak je to oznacnik "dynamic tracku". Ked nan kliknes a oznacis ho, mas v rukach manualnu akoby flexi-kolaj. V menu si mozes otvorit okno na upravu tejto kolaje, ak ho otvorene nemas. Sluzi vacsinou (ako aj v tomto pripade) na doplnenie malych volnych casti, vznikajucich pri stavbe stanic. Ako aj v tomto pripade chybalo len malo k tej vyhybke. Ale samozrejme, ak mas dobre odhady a chut sa s tym hrajkat, daju sa aj pekne obluky s roznymi polomermi robit...
staci tak?
staci tak?
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/78800/
Ešte sa vrátim k tým consistom. Našiel som nejaký program na ich rýchlejšiu tvorbu.
(Používa nejakú minitrať aby sa msts tak dlho nenačítaval, alebo tak nejak, nechce sa mi to čítať)
http://www.conbuilder.3dtrains.com/
(Používa nejakú minitrať aby sa msts tak dlho nenačítaval, alebo tak nejak, nechce sa mi to čítať)
http://www.conbuilder.3dtrains.com/
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/77848/
rocker a nie je to jedno? 350.0xy existuje v hromade naterov, jednym z nich je aj kakadu. aby si sa potom hadal ci je to 014 alebo 016 tak sorry, to je fakt konina, lebo na protiiducom trafficu si tabulku s cislom ani nedokazes precitat. podobne to plati pre 362.006 - existuje 009 (iny nater) a 007 (rovnaky nater ako 006) takze niet co riesit. ak hladas tak pozri trainset trate Breclav-Praha. tam su standardne.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/77742/
mašinák, nehral som to dlho, nebude to úplne presné:
Spustíš MSTS Editors & Tools
Dáš Activity Editor, opýta sa ťa na trať a vyberieš ľubovolnú. Teraz by ti malo zobraziť mapku trate. Klikni niekde na tú čiaru (tuším pravým) a daj "Place Consist". Daj new, vybereš vagóny, rušne, daj save consist a máš to.
A pre druhý raz: www. google.sk a ideš. Ja som to našiel EN:
http://steam4me.railpage.org.au/trainsim/consists.html
Spustíš MSTS Editors & Tools
Dáš Activity Editor, opýta sa ťa na trať a vyberieš ľubovolnú. Teraz by ti malo zobraziť mapku trate. Klikni niekde na tú čiaru (tuším pravým) a daj "Place Consist". Daj new, vybereš vagóny, rušne, daj save consist a máš to.
A pre druhý raz: www. google.sk a ideš. Ja som to našiel EN:
http://steam4me.railpage.org.au/trainsim/consists.html
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/73468/
Dnes som prezeral forum MSTS a konečne som našiel to,po čom túžim http://forum.msts.cz/viewtopic.php?t=1240
Mulder sa dal na skin 350.011 a ja si myslím,že sa máme na čo tešiť.
Vyzerá to podľa mňa úplne super
Mulder:veľa šťastia v práci,ja osobne sa 011tky neviem dočkať
http://www.titanik.ic.cz/Obr1.jpg
http://www.titanik.ic.cz/Obr2.jpg
http://www.titanik.ic.cz/Obr3.jpg
Tešim sa jak malé decko
Mulder sa dal na skin 350.011 a ja si myslím,že sa máme na čo tešiť.
Vyzerá to podľa mňa úplne super
Mulder:veľa šťastia v práci,ja osobne sa 011tky neviem dočkať
http://www.titanik.ic.cz/Obr1.jpg
http://www.titanik.ic.cz/Obr2.jpg
http://www.titanik.ic.cz/Obr3.jpg
Tešim sa jak malé decko
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/73268/
haldo11: Nehovorím aby si sa nenamáhal alez že s tým súvisí aj veľa iných vecí. Keď sa už rozhodneš upraviť výšku pantografov tak budeš musieť poopravovať aj s tým súvisiace modely. Ak si to urobíš len ty sám doma a ostatní užívatelia budú používať súčasné nastavenie, tak sa ľahko môže stať, že pri niektorej aktualizácii trate sa ti niektoré modely vrátia zase na pôvodnú výšku. Pochybujem že by niektorí modelári modelovali na dve rôzne výšky. Omnoho efektívnejšie by bolo keby sa podarilo dosiahnuť všeobecnú dohodu o oprave výšky vedenia na reálnu hodnotu. Toto môže byť zložitá úloha lebo komunita MSTS sa nemôže dohodnúť zatiaľ ani len na jednotnom značení vozidiel!
Niektorí modelári už nemodelujú a tak ich modely zostali v tom prevedení v akom sú teraz. Vzhľadom na autorské práva by sa musela nájsť nejaká cesta ako tieto modely upraviť.
Niektorí modelári už nemodelujú a tak ich modely zostali v tom prevedení v akom sú teraz. Vzhľadom na autorské práva by sa musela nájsť nejaká cesta ako tieto modely upraviť.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/60094/
Myslim ale, ze to s tym vobec nesuvisi. Ved pokial to tam uz bolo, tak vobec nie. No a pokial to bo, jeden z tvojich zasahov do trate, tak moze aj nemusi. Kazdy z tvojich inych a novych zasahov do tej trate mohol sposobit, ze ti to vypadava, ale aj nemusel. Ale myslim, ze takyto dynamic track to urcite robit nemoze, ale mozne je vsetko. Kazdopadne tazko sa mi hlada chyba, ked ju nevidim, ale podla toho co si mi opisoval, tak tomu MSTS sa strasne paci, jak ta nasiera a preto ti to robi, lebo pre mna je to takisto nepochopitelne. Skus sem napisat (alebo do DF tomuto podobneho), co sa vlastne deje s tvojim MSTS, mozno sa s tym uz niekto stretol a bude ti vediet poradit. Myslim, ze som na nejakom fore uz zahliadol problem typu, ze po co i len malej zmene povodnej trate z originalneho sexteta to zacalo blbnut...
Je mi luto, zatial ti to odstranit nepomozem. Este moze byt problem s tym, ze mas vela objektov na jednom stvorci, ale to by asi nezhadzovalo tak, ako to tebe robi...
Tak zatial...