MS Train Simulator
Dnes nastáva významný deň pre slovenských priaznivcov MSTS, a to preto, že na adrese http://zelpage.goo.cz/fhavel/trstrateliptov.html nájdete prvú slovenskú reálnu trať do MSTS, vedúcu cez Ružomberok, Liptovský Mikuláš, Liptovský Hrádok do Východnej. V budúcnosti ju autor plánuje postupne rozširovať oboma smermi, na západ smerom na Vrútky a Žilinu a východným smerom cez Štrbu do Popradu. Verím, že sa mu zámer vydarí a aj to, že jeho práca nezostane dlho osamotená
http://forum.msts.cz
ad koren: aku chybu vypisuje? inak pri 150 nezabudni v Nastaveniach zapnut volbu Textured Sky.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/26841/
Zelbuh musis preletiet celu mapu a kazde nastupiste nastavit zvlast (odporucam pouzitie SHIFTu pri pohybe + pevnu ruku namysi) ... ale to mas zvladnute za pol hodinu (aj menej) ... tie zmiznute vagony jest chyba v registrovych zapiscoch v MsTS ... na to je utilita s nazvom AEfix a da sa stiahnut na http://train-sim.com (ak sa ti to odtial nepodari stahnut napis, poslem mailom)na waiting pointy reaguje iba vlak hraca (vypise ti, ze by si mal tolko a tolko postat (dobre na vylukach, primarny ucel su vyhliadkove vlaky na jednej z originalnych trati /Hisatsu line/ a na zaver ... to ze je to primitivna vec neznamena, ze je primitivne ju uprogramovat ... budme radi za to ze vobec neco mame ...
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/24337/
stale ma nepresvedcis, ze su to jednoduche veci, ktore mal ae vediet. takto je daleko za opicami :( vyplnkove lokomotivy su podla mna riadne uchylne riesenie, ked mas waiting pointy (ktore ale nefunguju, takze neviem na co boli vymyslene). este jeden detail - ae mi prestal vykreslovat consisty do mapy aktivity a neviem nikde moznost zapnut to najst :(((( ikonka je btw vozen v lise na zelezo, ale je riadne uchylna (a tusim mi to predtym ?nexcelo? ist no nic...) okrem toho vsetky finesy route editora nepoznam, ale da sa tam nejako jednoducho nastavit ten cas pre vsetky zastavky, alebo musim polhodinu prelietat celu mapu a hladat nastupiste po nastupisti?
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/24289/
jeffer: to ze MsTS obcas padne to uz holt nikto neomedzi, treba si hru ukladat, holt niekedy uz ten program tlacime az za hranicu jeho moznosti) ... Ked traffic nestoji na tom istom nastupisti co ty (myslene na TEJ ISTEJ KOLAJI co ty) tak teba to rozhodne nijak neovplyvni (a nastavovat drzanie vlaku na kolaji ktoru aj tak musi uvolnit este pred tebou je podla mna blbost) tak to ze mu tam nastavis o 20min dlhsie. To ze trafficy ignoruju waitingpointy je zname (to by to bolo moc jednoduche) a od toho je tu ta mala neviditelna lokomotiva, ktora ich zdrzi na cervenu na navestidle. Uchylne riesenie to podla mna nie je, okrem niekolkych extremnych pripadov (holt nic nie je dokonale) funguje spolahlivo (ked sa s tym naucilo robit 500 ludi /vratane zopar mojich kamaratov s vedomostami o MsTS v podstate nulovymi/, preco nie 501, ze ... osobne si myslim ze ten postup je tak blbovzdorny ze to az pekne neni). Nestaci prepisat len v .tit treba prepisat aj v .tdb a .w, popripade inteligentnejsie PREPISAT TO PRIAMO V ROUTE EDITORE, ZE? A co sa tyka mazania ... nad tym oknom s prehladom supravy je nalavo taka mala ikonka ( pripomina to nieco ako rozpojenu retaz ci co) na tu treba prislusne vozidlo pretiahnut.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/24173/
hej? lenze to ovplyvni aj cas ktory potrebujem na statie ja. naviac traffic vlaky veselo ignoruju aj waiting pointy ktore im do cesty naskladam (resp. vzdy pri ukladani hry sa casy na tych pointoch vynuluju...) napriklad ked mam ja stat minutu a traffic dve minuty a ma prist predo mnou a odist po mne alebo zaroven? zatial som sa nepozeral na "virtualne" stroje, ktore by sa mozno dali pouzit, ale uznaj, ze je to uchylne riesenie. naviac napriklad na trati opava-olomouc su nastavene minimum waiting time v zastavkach na 3 minuty a nedari sa mi s tym (predbezne) hnut ani prepisanim udajov v tit suboroch. ostatne moznost rozumne si zadat cestovny poriadok chyba uplne, takze clowek musi preratavat sekundy a zapisovat to do prislusneho suboru aktivity aby mal aspon svoj vlak.
dneska som skusil postavit supravu 131+vozne+181. odmietla sa pohnut aj po odveseni toho "postrku" smola :( ale proste msts ma uzasne mnozstvo chyb. uz len pocet pripadov ked ma posiela k billovi je zarazajuci (hra od mrqwoshrotu na mrqwoshrotom "systeme"). a to tomu editoru nerobim nic skarede.
a este si rypnem: nejako neviem v consist editore najst volbu vymazania vozna z consistu. ked sa prekliknem, mozem zacinat odznovu :(((( proste chyba jaq...
dneska som skusil postavit supravu 131+vozne+181. odmietla sa pohnut aj po odveseni toho "postrku" smola :( ale proste msts ma uzasne mnozstvo chyb. uz len pocet pripadov ked ma posiela k billovi je zarazajuci (hra od mrqwoshrotu na mrqwoshrotom "systeme"). a to tomu editoru nerobim nic skarede.
a este si rypnem: nejako neviem v consist editore najst volbu vymazania vozna z consistu. ked sa prekliknem, mozem zacinat odznovu :(((( proste chyba jaq...
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/24159/
blade63: videl si uz aby microshrot dal nieco zadarmo na stiahnutie? takze budto kupit, alebo hladat na p2p sietach (nieco ako dc++ atd...) - samozrejme nelegalne.
???: myslim, ze trolej je detail. skus ale vytvorit traffic osobak, ktory bude dodrziavat cestovny poriadok! (ani ked mu ho vyplnis rucne do traffic suboru tak nemas sancu a bude jazdit s najkratsimi moznymi zastaveniami) a kopa dalsich podobnych blbych chyb.
???: myslim, ze trolej je detail. skus ale vytvorit traffic osobak, ktory bude dodrziavat cestovny poriadok! (ani ked mu ho vyplnis rucne do traffic suboru tak nemas sancu a bude jazdit s najkratsimi moznymi zastaveniami) a kopa dalsich podobnych blbych chyb.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/24139/