Nákladné vozne
Pýtate sa prečo táto téma, lebo sem jednoducho patri....
Máte sa možnosť vyjadriť aj k nákladným vozňom v príspevkoch.
Veď tie vozne ťahajú predsa mašinky čo ich tu stále spomíname a máme vozňov veru dosť...
Podradené diskusné témy
![](/upload/club/member/012671s.jpg)
Feroo : máš pravdu ,pomýlil som sa na fotke je vagon radu Eanos. ( 5375-5377 )
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/819995/
Feroo: Niet sa čomu čudovať. Ťažko to bude ...5941...
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/819988/
Vagón Eamos na zvažnom pahorku v časti žst.KE ( KONGO ) Nákladná stanica.
Vozeň s pevnými čelami je určený na prepravu sypkých hmôt a prepravu takých druhov
nákladov, ktoré je možné nakladať tak, aby sa rovnomerne opierali o steny skrine. Vozeň
má dvojicu diagonálne umiestnených krídlových dverí. Vozeň vyhovuje vykládke
na rotačnom výklopníku. Vozne sú určené na prepravu takých druhov nákladov,
ktorý k preprave nevyžaduje zakrytý priestor a ochranu pred poveternostnými vplyvmi.Tento vagón Eamos sa líši od podobného vagóna Eanos tým že vagón Eanos má štyri diagonálne umiestnené krídlové dvere.
Vozeň s pevnými čelami je určený na prepravu sypkých hmôt a prepravu takých druhov
nákladov, ktoré je možné nakladať tak, aby sa rovnomerne opierali o steny skrine. Vozeň
má dvojicu diagonálne umiestnených krídlových dverí. Vozeň vyhovuje vykládke
na rotačnom výklopníku. Vozne sú určené na prepravu takých druhov nákladov,
ktorý k preprave nevyžaduje zakrytý priestor a ochranu pred poveternostnými vplyvmi.Tento vagón Eamos sa líši od podobného vagóna Eanos tým že vagón Eanos má štyri diagonálne umiestnené krídlové dvere.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/819983/
Vagón ( Zacns ) súkromného dopravcu GATX-Rail Germany GmbH, počas zatláčania na zvažný pahorok treťou staničnou posunujúcou zálohou,z zvažného pahorka ide smerom dole cez koľajové brzdy v časti žst.KONGO na ktorých spomalí sa, a zajde na určenú kolaľ,kde ho zarážkár podložením zarážky zastavi.Pred posunom na zvažný pahorok a vyvesení HKV posunovač pripraví súpravu na zatláčanie na zvažný pahorok,tak že vydojí vzduch a uvolní šrúbovku na každom vagóne,aby posunovač na zvažnom pahorku bez problémov vedel sochorom vyvesovať vagóny,po zatlačení celého vlaku cez zvažný pahorok ked treba, tretia záloha zíde dole zvažným pahorkom a pozatláča jednotlivé koľaje.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/819497/
Díky, 30 56 940 dostaly v roce 1990 nebo až v 92? Klidně piš slovensky, já ti rozumím.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/819208/
Z pôvodných čísel boli u vtedy ešte ZSSK tieto vozne preznačené v období III/2003 - X/2004, presnejšie neviem. Videl som nejaké výkazy vozňov z marca/března 2003, kde bolo ešte staré číslo a na nejakej fotke z októbra/října 2004 už bolo nové označenie 60 56 93-04.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/819146/
Přátelé, nevím jestli to můžu dát sem (bývají řazeny v nákladních vlacích, tak by tu mohly být), v kterém roce byly služební vozy Daa-k 30 56 940 přeznačeny na 60 56 940 nebo se to týká pouze vozů ZSSKC? Díky moc
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/819140/
Zoznam vozňov ZSSKC Hadgs, ktoré sa dnes nachádzajú v ŽST Leopoldov na koľajách 42, 40 a 38:
31 56 2601 001-3
31 56 2601 007-0
31 56 2601 040-1
31 56 2601 055-9
31 56 2601 058-3
31 56 2601 083-1
31 56 2601 089-8
31 56 2601 092-2
31 56 2601 108-6
31 56 2601 140-9
31 56 2601 161-5
______________
31 56 2602 010-3
31 56 2602 011-1
31 56 2602 013-7
31 56 2602 014-5
31 56 2602 017-8
31 56 2602 018-6
31 56 2602 028-5
31 56 2602 031-9
31 56 2602 033-5
31 56 2602 036-8
31 56 2602 063-2
31 56 2602 065-7
31 56 2602 066-5
31 56 2602 068-1
31 56 2602 071-5
31 56 2602 078-0
31 56 2602 079-8
31 56 2602 080-6
31 56 2602 082-2
31 56 2602 083-0
31 56 2602 100-2
31 56 2601 001-3
31 56 2601 007-0
31 56 2601 040-1
31 56 2601 055-9
31 56 2601 058-3
31 56 2601 083-1
31 56 2601 089-8
31 56 2601 092-2
31 56 2601 108-6
31 56 2601 140-9
31 56 2601 161-5
______________
31 56 2602 010-3
31 56 2602 011-1
31 56 2602 013-7
31 56 2602 014-5
31 56 2602 017-8
31 56 2602 018-6
31 56 2602 028-5
31 56 2602 031-9
31 56 2602 033-5
31 56 2602 036-8
31 56 2602 063-2
31 56 2602 065-7
31 56 2602 066-5
31 56 2602 068-1
31 56 2602 071-5
31 56 2602 078-0
31 56 2602 079-8
31 56 2602 080-6
31 56 2602 082-2
31 56 2602 083-0
31 56 2602 100-2
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/818750/
Máš pravdu, si idiot.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/795350/
CAT3512C: Tak nepíš a bude tu opäť kľud.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/795349/
Miro79 : V prvom rade sa chovaj slušne, si jak hulvát. A v druhom rade, máš pocit slovné spojenie "súkromník v ČR" znamená, že je to český súkromník?! Súkromníci na Slovensku môžu byť maďarskí, českí, rakúsku, poľskí, nemeckí, atď. ... takisto aj súkromníci v ČR môžu byť z rôznych krajín. Neviem prečo sa musím naťahovať o slovíčka?! Ale o to nejde. Keď ja nepochopím slovné spojenie tak ja som idiot, ak tuto zopár VIP, tak oni sú tí múdri lebo som to nenapísal ako oni chceli. Fakt zážitok tu písať ...
![](/_img/smile/66.gif)
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/795348/
Máš pocit, že Express-Rail je česká firma? Máš ty vôbec nejaký pocit?
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/795342/
Miro79 Myslíš súkromníkov možno tak v ČR kde je menší bordel a korupcia ako u nás, nie?
U nás stačí mať za sebou Budamar alebo byť bývalé zviera zlodejské z Carga čo si založilo vlastnú špedičku, mať po ruke igelitku alebo niekoho kto kontrole pohrozí z hora a netreba nič. To, že rušňovodiči majú znalosti a školenia je super, ale prd z toho, keď zatne zuby a za 400-500 a týždeň na ruku odvezie náklad aj s rizikom, že ho ako prvého kontrola odfajčí.
![](/_img/smile/14.gif)
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/795335/
Môžeš si byť istý, že súkromníci mávajú vážne kontroly od úradov a na RIDových zásielkách si zvlášť zgustnú. Express-Rail býval dopravca, čo sa venoval na 85% RIDom. Boli sme pravidelne školení, HDV boli vždy vybavené všetkým potrebným a sprievodná dokumentácia bola vždy podľa predpisu. Na označení vozňov potrebnými nálepkami sa zvlášť odbavovali. Hlavne pri odovzdávke RCH. Netreba tu počúvať nezmysly od kadejakých utečencov z ústavu a ich uleteným teóriám.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/795315/