Bratislavský železničný uzol
Diskusia o tratiach, staniciach a depách na území hl.m. Bratislavy.
http://www.rail.sk/arp/slovakia/ba/zelmapba.htm
Zaujímavé články:
História železničnej stanice Bratislava - Petržalka
Dopravno-urbanistická štúdia prepojenia železničných koridorov
- Textová časť
- Grafická časť
Samostatné diskusie o niektorích staniciach:
Stanica konskej železnice
Wien - Bratislava a železnice medzi nimi
Podradené diskusné témy
Lenze darmo stavias v Ivanke P+R IDS, ak vlaky budu chodit v intervale 1 h... uz vidim, aka popularna a ziskova bude ta BID. Cestujuci si kludne presadia do svojich aut, nie do vlakov.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/632601/
Začiatkom augusta bola vyhlásená súťaž na výstavbu záchytných parkovísk typu P&R pre potreby IDS v lokalite Ba a spádového regiónu pri železničných staniciach Ivanka pri Dunaji, Zohor, Pezinok, Nové Košariská.
http://www.e-vestnik.sk/EVestnik/Detail/40917
ak Vás môžem poprosiť a máte niekoho z médií (prípadne postnite to aj na portáloch zeleznicne .info a vsade kde sa dá), treba túto informáciu podsunúť z dôvodu medializácie, aby sa nestala situácia ako pri tendri na zahustenie zastávok, že sa nikto neprihlásil, možno v dôsledku slabej informovanosti o problematike .... celý systém treba vzhľadom na možnosť čerpania prostriedkov EÚ postaviť do r. 2015.....
http://www.e-vestnik.sk/EVestnik/Detail/40917
ak Vás môžem poprosiť a máte niekoho z médií (prípadne postnite to aj na portáloch zeleznicne .info a vsade kde sa dá), treba túto informáciu podsunúť z dôvodu medializácie, aby sa nestala situácia ako pri tendri na zahustenie zastávok, že sa nikto neprihlásil, možno v dôsledku slabej informovanosti o problematike .... celý systém treba vzhľadom na možnosť čerpania prostriedkov EÚ postaviť do r. 2015.....
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/632591/
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/630597/
Takže najnovšie info ohľadne tendra Filiálka:
http://ekonomika.sme.sk/c/6467554/prepojit-zeleznicne-koridory-v-bratislave-chce-sedem-firiem.html
http://ekonomika.sme.sk/c/6467554/prepojit-zeleznicne-koridory-v-bratislave-chce-sedem-firiem.html
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/627917/
Pre záujemcov o presné informácie a ďalších tvoriteľ-ov mýtov tu je presne zoznam toho čo sa má v rámci tendra "Filiálka" www.staremesto.sk%2Fsk%2Fgovis%2Fsubor% ... =1AQEBAQ0Q
Toto vyberám z dokumentu.
„ZSR, Bratislava predmestie - Bratislava filiálka - Bratislava Petržalka
(prepojenie koridorov), 1. etapa (1)
tvorenú nasledovnými prevádzkovými súbormi (PS) :
UČS 13 Železničná stanica Bratislava - predmestie
PS 13-21-01 Žst. Ba predmestie, elektronické stavadlo
PS 13-21-02 Žst. Ba predmestie, uviazka traťového zab, zariadenia smer od b. Močiar
PS 13-21-03 Žst. Ba predmestie, uviazka traťového zab. zariadenia smer odb. Vinohrady
PS 13-21-04 Zst. Ba predmestie, uviazka traťového zab. zariadenia smer Nové Mesto
PS 13-21-05 Zst. Ba predmestie, provizórne zabezpečovacie zariadení
PS 13-22-01 Žst. Ba predmestie, miestna kabelizácia
PS 13-22-02 Zst. Ba predmestie, dispozičný zapojovač
PS 13-22-03 Zst. Ba predmestie, rozhlasové zariadenie
PS 13-22-04 Zst. Ba predmestie, informačné zariadenie
PS 13-22-05 Žst. Ba predmestie, jednotný čas
PS 13-22-06 Zst. Ba predmestie, štruktúrovaná kabeláž LAN
PS 13-22-07 Zst. Ba predmestie, informačne systémy ZSR
PS 13-22-08 Zst. Ba predmestie, prenosové zariadenie
PS 13-22-09 Žst. Ba predmestie, rádiofikáeia
PS 13-22-11 Žst. Ba predmestie, elektrická požiarna signalizácia
PS 13-22-13 Žst. Ba predmestie, poplachový systém narušenia
PS 13-22-14 Žst. Ba predmestie, prístupový systém
PS 13-22-15 Žst. Ba predmestie, kamerový systém
PS 13-22-16 Žst. Ba predmestie, dispečerský telefónny systém, RSE Bratislava
PS 13-22-20 Rača-Pezinok, indikátor korúcobežnosti ložísk a plochých kolies
PS 13-22-22 Rača-Pezinok, prenosový systém pre IHL / IPK
PS 13-22-23 Rača-Pezinok, poplachový systém narušenia pre IHL/ IPK
PS 13-22-24 Rača-Pezinok, kamerový systém pre IHL/IPK
PS 13-23-01 Žst. Ba predmestie, dispečerské zariadenie TP NET
PS 13-23-02 Žst, Ba predmestie, spínacia stanica, riadiaci systém stanica a DLR
PS 13-24-01 Zst. Ba predmestie, spínacia stanica 25 kV, technológia
stavebnými objektmi (SO):
SO 13-05-30 Žst. Ba predmestie, železničný spodok
SO 13-05-31 Žst. Ba predmestie, železničný zvršok
SO 13-07-30 Žst. Ba predmestie, tvárnicová trasa
SO 13-07-40 Rača-Pezinok, prístupová komunikácia pre IHL/IPK
SO 13-20-30 Žst. Ba predmestie, stavebné úpravy prijímacej budovy
SSOO 1133--2222--3314 ŽZsstt.. BBaa pprreeddmmeessttiiee,, popretilcokžký ak árobzehl lasových káblov ŽSR
SO 13-23-30 Žst. Ba predmestie, rekonštrukcia rozvodov NN
SO 13-23-31 Žst. Ba predmestie, rekonštrukcia vonkajšieho osvetlenia
SO 13-23-32 Žst. Ba predmestie, elektrický ohrev výhybiek
SO 13-23-33 Žst. Ba predmestie, preložky silnoprúdových zariadení
SO 13-23-35 Zst. Ba predmestie, úprava diaľkového ovládania odpájačov
SO 13-23-36 Žst. Ba predmestie, ukoľajnenie kovových konštrukcií
SO 13-23-45 Rača-Pezinok, prípojka NN pre IHL/IPK
SO 13-24-30 Žst. Ba predmestie, spínacia stanica, uzemňovacia sieť
SO 13-26-35 Žst. Ba predmestie, pripojenie na trakčné vedenie SpS
Toto vyberám z dokumentu.
„ZSR, Bratislava predmestie - Bratislava filiálka - Bratislava Petržalka
(prepojenie koridorov), 1. etapa (1)
tvorenú nasledovnými prevádzkovými súbormi (PS) :
UČS 13 Železničná stanica Bratislava - predmestie
PS 13-21-01 Žst. Ba predmestie, elektronické stavadlo
PS 13-21-02 Žst. Ba predmestie, uviazka traťového zab, zariadenia smer od b. Močiar
PS 13-21-03 Žst. Ba predmestie, uviazka traťového zab. zariadenia smer odb. Vinohrady
PS 13-21-04 Zst. Ba predmestie, uviazka traťového zab. zariadenia smer Nové Mesto
PS 13-21-05 Zst. Ba predmestie, provizórne zabezpečovacie zariadení
PS 13-22-01 Žst. Ba predmestie, miestna kabelizácia
PS 13-22-02 Zst. Ba predmestie, dispozičný zapojovač
PS 13-22-03 Zst. Ba predmestie, rozhlasové zariadenie
PS 13-22-04 Zst. Ba predmestie, informačné zariadenie
PS 13-22-05 Žst. Ba predmestie, jednotný čas
PS 13-22-06 Zst. Ba predmestie, štruktúrovaná kabeláž LAN
PS 13-22-07 Zst. Ba predmestie, informačne systémy ZSR
PS 13-22-08 Zst. Ba predmestie, prenosové zariadenie
PS 13-22-09 Žst. Ba predmestie, rádiofikáeia
PS 13-22-11 Žst. Ba predmestie, elektrická požiarna signalizácia
PS 13-22-13 Žst. Ba predmestie, poplachový systém narušenia
PS 13-22-14 Žst. Ba predmestie, prístupový systém
PS 13-22-15 Žst. Ba predmestie, kamerový systém
PS 13-22-16 Žst. Ba predmestie, dispečerský telefónny systém, RSE Bratislava
PS 13-22-20 Rača-Pezinok, indikátor korúcobežnosti ložísk a plochých kolies
PS 13-22-22 Rača-Pezinok, prenosový systém pre IHL / IPK
PS 13-22-23 Rača-Pezinok, poplachový systém narušenia pre IHL/ IPK
PS 13-22-24 Rača-Pezinok, kamerový systém pre IHL/IPK
PS 13-23-01 Žst. Ba predmestie, dispečerské zariadenie TP NET
PS 13-23-02 Žst, Ba predmestie, spínacia stanica, riadiaci systém stanica a DLR
PS 13-24-01 Zst. Ba predmestie, spínacia stanica 25 kV, technológia
stavebnými objektmi (SO):
SO 13-05-30 Žst. Ba predmestie, železničný spodok
SO 13-05-31 Žst. Ba predmestie, železničný zvršok
SO 13-07-30 Žst. Ba predmestie, tvárnicová trasa
SO 13-07-40 Rača-Pezinok, prístupová komunikácia pre IHL/IPK
SO 13-20-30 Žst. Ba predmestie, stavebné úpravy prijímacej budovy
SSOO 1133--2222--3314 ŽZsstt.. BBaa pprreeddmmeessttiiee,, popretilcokžký ak árobzehl lasových káblov ŽSR
SO 13-23-30 Žst. Ba predmestie, rekonštrukcia rozvodov NN
SO 13-23-31 Žst. Ba predmestie, rekonštrukcia vonkajšieho osvetlenia
SO 13-23-32 Žst. Ba predmestie, elektrický ohrev výhybiek
SO 13-23-33 Žst. Ba predmestie, preložky silnoprúdových zariadení
SO 13-23-35 Zst. Ba predmestie, úprava diaľkového ovládania odpájačov
SO 13-23-36 Žst. Ba predmestie, ukoľajnenie kovových konštrukcií
SO 13-23-45 Rača-Pezinok, prípojka NN pre IHL/IPK
SO 13-24-30 Žst. Ba predmestie, spínacia stanica, uzemňovacia sieť
SO 13-26-35 Žst. Ba predmestie, pripojenie na trakčné vedenie SpS
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/625616/
ad1 & 2) tunel pod bratislavou bol realne vyciarknuty zo siete TEN-T cize je vlastne nefinancovatelny. 900 milionov euro sa moze radsej vyuzit na ine aktivity ako tento paskvil, ktory nic neriesi.
3) nerealizovatelne
4) nedoriesene veci sa uz budu radovo tazsie realizovat ked bude dany projekt, bude to postovane a vybetonovane, co to zase vsetko vyburaju ? preco sa to za 1 miliardu co dostal dopravoprojekt nemohlo rovno naplanovat poriadne ?
5) tata trasa je uz ozajsny nezmysel, lebo nosny system s hodinovym taktom vlakov do petrzalky je uplne blaznovstvo.
6) treba zabudnut na filialku a za tie peniaze urobit postupne nasledovne kroky, ktore by priniesli vyrazne zlepsienie dopravy vo bratislave a okoli
- koridor bratislava - DNV - marchegg, zdvojkolajenie a elektrifikacia (je aj v zasobniku)
- prepojenie zeleznice na letisko (je v zasobniku)
- prepojenie letiska na trat 130 (nie je v zasobniku a projekt by sa zrejme nestihol, ale bolo by velmi fajn, keby vlaky z juhu jazdili cez letisko a nove mesto)
- termminaly integrovanej dopravy (su v zasobniku a budu sa aj tendrovat)
- v ramci OPD prioritna os integrovana doprava financovat predlzenie elektrickovej trati v dubravke po TID bory (zvladnutelne do 2015)
- to co vyssie, predlzenie elektrickovej trati po TID ruzinov, kde by sa mohlo vybudovat aj velky parkovaci doma na P&R (pri hornbachu, pripadne pharose) (zvladnutelne do 2015)
- dotiahnutie rekonstrukcie stanice nove mesto
- rekonstrukcia vinohrady
- rekonstrukcia predmestie
- rekonstrukciu a ETCS v zeleznicnom uzle bratislava, odstranenie koliznych bodov (nie je v zasoniku ani planovane, ale do 2015 by to bolo stihnutelne)
- kolizne body v ponimani, einsteinova, ivanska, nobelova, cernockeho, hradska cez trat 131, dalsia kolaj nove mesto- hlavna stanica, reko vinhorady, predmestie, toto sa da financovat po presune fondov do prioritnej osi pre zeleznice
- teoretickz financovanie prestupneho terminalu petrzalka einsteinova/elektricka/zeleznica
v podstate to co je zakreslene v tejto scheme okrem filialky
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?image_id=2517
nasledne aj zmenit linkovanie a zavedenie integrovaneho systemu. urobit linky po style viedenskeho S-bahn
krasny priklad ci uz brno alebo vieden.
http://www.oebb.at/de/Reisen_in_Oesterreich/Wien/S-Bahn/Netzplan_Wien.pdf
v ramci viedne je len ZOPAR liniek, ktore sa prekryvaju a ich znacenie je jednozcnacne typu S1 a S9 a aj to znaci ci ide z juhu na sever, alebo severu na juh, ina je to ta ista linka.
dalej v centre tieto regionalne linky nezastavuju ale idu priebezne dalej. tym by sa odstranil aj najvacsi problem na hlavnej stanici ktora nestiha. nestiha preto lebo je uplne hlupo robeny rozvrh.
preco sa neurobia linky a linkove vedie napriklad malacky - hlavna stanica - trnava, alebo DNV - hlavna stanica . nove mesto - dunajska streda, alebo malacky - hlavna - senec
3) nerealizovatelne
4) nedoriesene veci sa uz budu radovo tazsie realizovat ked bude dany projekt, bude to postovane a vybetonovane, co to zase vsetko vyburaju ? preco sa to za 1 miliardu co dostal dopravoprojekt nemohlo rovno naplanovat poriadne ?
5) tata trasa je uz ozajsny nezmysel, lebo nosny system s hodinovym taktom vlakov do petrzalky je uplne blaznovstvo.
6) treba zabudnut na filialku a za tie peniaze urobit postupne nasledovne kroky, ktore by priniesli vyrazne zlepsienie dopravy vo bratislave a okoli
- koridor bratislava - DNV - marchegg, zdvojkolajenie a elektrifikacia (je aj v zasobniku)
- prepojenie zeleznice na letisko (je v zasobniku)
- prepojenie letiska na trat 130 (nie je v zasobniku a projekt by sa zrejme nestihol, ale bolo by velmi fajn, keby vlaky z juhu jazdili cez letisko a nove mesto)
- termminaly integrovanej dopravy (su v zasobniku a budu sa aj tendrovat)
- v ramci OPD prioritna os integrovana doprava financovat predlzenie elektrickovej trati v dubravke po TID bory (zvladnutelne do 2015)
- to co vyssie, predlzenie elektrickovej trati po TID ruzinov, kde by sa mohlo vybudovat aj velky parkovaci doma na P&R (pri hornbachu, pripadne pharose) (zvladnutelne do 2015)
- dotiahnutie rekonstrukcie stanice nove mesto
- rekonstrukcia vinohrady
- rekonstrukcia predmestie
- rekonstrukciu a ETCS v zeleznicnom uzle bratislava, odstranenie koliznych bodov (nie je v zasoniku ani planovane, ale do 2015 by to bolo stihnutelne)
- kolizne body v ponimani, einsteinova, ivanska, nobelova, cernockeho, hradska cez trat 131, dalsia kolaj nove mesto- hlavna stanica, reko vinhorady, predmestie, toto sa da financovat po presune fondov do prioritnej osi pre zeleznice
- teoretickz financovanie prestupneho terminalu petrzalka einsteinova/elektricka/zeleznica
v podstate to co je zakreslene v tejto scheme okrem filialky
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?image_id=2517
nasledne aj zmenit linkovanie a zavedenie integrovaneho systemu. urobit linky po style viedenskeho S-bahn
krasny priklad ci uz brno alebo vieden.
http://www.oebb.at/de/Reisen_in_Oesterreich/Wien/S-Bahn/Netzplan_Wien.pdf
v ramci viedne je len ZOPAR liniek, ktore sa prekryvaju a ich znacenie je jednozcnacne typu S1 a S9 a aj to znaci ci ide z juhu na sever, alebo severu na juh, ina je to ta ista linka.
dalej v centre tieto regionalne linky nezastavuju ale idu priebezne dalej. tym by sa odstranil aj najvacsi problem na hlavnej stanici ktora nestiha. nestiha preto lebo je uplne hlupo robeny rozvrh.
preco sa neurobia linky a linkove vedie napriklad malacky - hlavna stanica - trnava, alebo DNV - hlavna stanica . nove mesto - dunajska streda, alebo malacky - hlavna - senec
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/621017/
Opravujem link : http://www.zeleznicny.net/modules/AMS/article.php?storyid=1315
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/617901/
opakovanie je matka múdrosti
Ad1) K výplodom o koridore cez Marcherg - Žiadne oficiálne stanovisko EK neexistuje, že koridor pôjde cez Marcherg.
Ad2) Zástupkyňa EK sa vyjadrila, že s tunelom sa počíta avšak o hodne neskôr po r. 2020.
Ad3) Ak sa nám rozumne podarí "prepašovať" do OPD do prioritnej osi 4 dostatok peňazí možno tunel budovať nap. na etapy a argumentovať nielen prepojením koridorov, ale aj prínosom pre IDS mesta a ďalšími benefitmi z toho vyplývajúcimi, bude to asi za cenu vyššej miery spoluúčasti štátu.
Ad4) Nedoriešené veci napr. prepojenie s podchodom na Trnavskom mýte, spojka Slovany, Ml. Garda odstránenie úrovňových križovaním, zdvojkolajenie Ba Hl - Ba N Mesto už teraz riešiť, nakoľko je pravdepodobné, že vytendrovaná cena bude určite nižšia ako alokované peniaze.
Ad5) Plne podpporovať budovanie ľahkej železničnej trate Janíkov Dvor - Bosáková - ide o ďalšiu vec, ktorá prislúši argumentácii o potrebe tunela.
Ad6) Všetko vyššie uvedené má zmysle až po súhlasnom stanovisku Jaspers - tzn. vyvinúť všetko možné úsilie a kontakty v EK a získať ich kladné stanovisko.
Ad7) Predsa jedna smutnejšia správa - teda aspoň pre mňa. http://www.zeleznicny.net/modules/AMS/a ... oryid=1315
Po prečítaní danej správy sa mi hneď tisne otázka - čo je to za kreténizmus, že niekto nerozbehol rokovania s Regiojetom, aby jeho východzia stanica nebola Ba Hl St. ale napr. Stupava - získali by sme už jednu kvázi kvalitnú linku S - Bahnu - naprieč regiónom. Trať do Stupavy bola vo veľmi slušnom stave.
Ad1) K výplodom o koridore cez Marcherg - Žiadne oficiálne stanovisko EK neexistuje, že koridor pôjde cez Marcherg.
Ad2) Zástupkyňa EK sa vyjadrila, že s tunelom sa počíta avšak o hodne neskôr po r. 2020.
Ad3) Ak sa nám rozumne podarí "prepašovať" do OPD do prioritnej osi 4 dostatok peňazí možno tunel budovať nap. na etapy a argumentovať nielen prepojením koridorov, ale aj prínosom pre IDS mesta a ďalšími benefitmi z toho vyplývajúcimi, bude to asi za cenu vyššej miery spoluúčasti štátu.
Ad4) Nedoriešené veci napr. prepojenie s podchodom na Trnavskom mýte, spojka Slovany, Ml. Garda odstránenie úrovňových križovaním, zdvojkolajenie Ba Hl - Ba N Mesto už teraz riešiť, nakoľko je pravdepodobné, že vytendrovaná cena bude určite nižšia ako alokované peniaze.
Ad5) Plne podpporovať budovanie ľahkej železničnej trate Janíkov Dvor - Bosáková - ide o ďalšiu vec, ktorá prislúši argumentácii o potrebe tunela.
Ad6) Všetko vyššie uvedené má zmysle až po súhlasnom stanovisku Jaspers - tzn. vyvinúť všetko možné úsilie a kontakty v EK a získať ich kladné stanovisko.
Ad7) Predsa jedna smutnejšia správa - teda aspoň pre mňa. http://www.zeleznicny.net/modules/AMS/a ... oryid=1315
Po prečítaní danej správy sa mi hneď tisne otázka - čo je to za kreténizmus, že niekto nerozbehol rokovania s Regiojetom, aby jeho východzia stanica nebola Ba Hl St. ale napr. Stupava - získali by sme už jednu kvázi kvalitnú linku S - Bahnu - naprieč regiónom. Trať do Stupavy bola vo veľmi slušnom stave.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/617755/
http://bratislava.sme.sk/c/6378303/konanie-na-projekt-prepojenia-zeleznic-sa-zacalo.html
preco brusel nezrusila aj podporu pre zbytocnu filialku, ked uz zrusili tunel pod dunajom...
skoda, ze na slovensku nema nikto gule na to povedat, ze sen skoncil a filialka je nezmysel, ale bohuzial J&T tam ma zazmluvnene pozemky a im je jedno, ze ten projekt nema zmysel.
najma je este stale cas zmenit projekt, a zrekonstruovat cely bratislavsky uzol aj so zastavkami pre BID . bol by 100 nasobne vacsi prinos ako nezmyselna hlavova stanica.
preco brusel nezrusila aj podporu pre zbytocnu filialku, ked uz zrusili tunel pod dunajom...
skoda, ze na slovensku nema nikto gule na to povedat, ze sen skoncil a filialka je nezmysel, ale bohuzial J&T tam ma zazmluvnene pozemky a im je jedno, ze ten projekt nema zmysel.
najma je este stale cas zmenit projekt, a zrekonstruovat cely bratislavsky uzol aj so zastavkami pre BID . bol by 100 nasobne vacsi prinos ako nezmyselna hlavova stanica.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/617249/
Komárno - Kolárovo, je už praktický zrušená trať, os. doprava zastavená r.2003; postupne ustávali aj jazdy Mn vlakov a keďže nebol záujem o využívaný tejto trati žiadnym dopravcom prestala aj údržba trate a od apríla 2007 bola trať uzavretá. Momentálne je zarastená, koľajisko sa pomaly ale isto rozkráda a kde ešte nie je rozkradnuté tam silno pôsobí erózia..... stupavská trať pred rozobratím bola v omnoho lepšom stave, dalo by sa povedať že v prevádzkyschopnom stave.................. smutné ale bohužial je to tak.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/617178/
A čo ti bráni, aby si o tom napísal reportáž a prispel konečne niečím normálnym aj ty?
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/617116/
bahnbilder - mas pravdu ze je to "negazdovske" takto zrusit pouzuitelnu trat...........ale ak si lepsie pozries Vlaky.net, tak neaky protest a nesuhlas aj odznel
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/617112/
Bratislavský železničný uzol - sieť bratislavských železníc sa opäť scvrkáva...
http://www.zeleznicny.net/modules/AMS/article.php?storyid=1315
http://www.veterany.eu/?p=42387#more-42387
Pravdaže, bez akejkoľvek aktuálnej zmienky, nebodaj protestu na tejto stránke, ovenčenej "partnerským" logom Železníc SR.
http://www.zeleznicny.net/modules/AMS/article.php?storyid=1315
http://www.veterany.eu/?p=42387#more-42387
Pravdaže, bez akejkoľvek aktuálnej zmienky, nebodaj protestu na tejto stránke, ovenčenej "partnerským" logom Železníc SR.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/617096/
"Tendrovať" môžu koľko chcú, len či budú mať z čoho zaplatiť.
Ak náhodou aj budú mať čím zaplatiť, nech sa potom nečudujú, že za hranicou bude nadväzovať iba kvitnúci lán! :D
Ak náhodou aj budú mať čím zaplatiť, nech sa potom nečudujú, že za hranicou bude nadväzovať iba kvitnúci lán! :D
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/612303/
Takže dal som nasledujúci dotaz na nové vedenie ministerstva citujem " Prosím Vás o stanovisko nového vedenia k tendrom týkajúcich sa kolajovej dopravy v Bratislave, t.j. Filiálka, Starý most, Kolajová trať Janíkov dvor hl. st., Terminály integrovanej dopravy v Ba, Zahustenie zastávok, záchytné parkoviská, zdvojkolajenie Ba Hl st. - Ba N. Mesto, a Elektrifikácia Devínska Nová Ves Marcherg. V ktorom s projektov plánujete pokraćovať, čo navyše máte záujem podporiť ? Aké je stanovisko monisterstva ohľadne prepojenia pod Dunajom a pod. Skrátka aj veejnosť zaujíma taký komplexnejší postup nového vedenia min. dopravy k týmto otázkam."
a odpoved ministerstva citujem "otvaranie obalok na Filialku podla poslednych informacii 2.maja, terminaly integrovanej osobnej prepravy su na UVO, kvoli namietke jedneho z uchadzacov, plynie lehota a ocakavame otvaranie do cca dvoch tyzdnov. Elektrifikacia DNV-Marcheg - pripravuje sa projektova dokumentacia, zo slovenskej strany by sa malo zacat realizovat od r. 2014, avsak rakuska strana to datuje az k roku 2018-2019 (dnes som sa zucastnila meetingu k projektu Twin City Rail). Kolajove prepojenie cez Stary most bude tendrovane v maji. V skratke-ministerstvo dopravy pokracuje v planovanych projektoch v ramci Operacneho programu Doprava 2007-2013 aj v prioritnej osi 4.""
a odpoved ministerstva citujem "otvaranie obalok na Filialku podla poslednych informacii 2.maja, terminaly integrovanej osobnej prepravy su na UVO, kvoli namietke jedneho z uchadzacov, plynie lehota a ocakavame otvaranie do cca dvoch tyzdnov. Elektrifikacia DNV-Marcheg - pripravuje sa projektova dokumentacia, zo slovenskej strany by sa malo zacat realizovat od r. 2014, avsak rakuska strana to datuje az k roku 2018-2019 (dnes som sa zucastnila meetingu k projektu Twin City Rail). Kolajove prepojenie cez Stary most bude tendrovane v maji. V skratke-ministerstvo dopravy pokracuje v planovanych projektoch v ramci Operacneho programu Doprava 2007-2013 aj v prioritnej osi 4.""
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/612295/
no už nejaká rakúska spoločnosť (aká náhoda) podala namietku takže ani ta Filialka sa nemusí stihnúť v tomto programovacom období a to asi ide.....v tom dalšom už príspevky od EU budú výrazne nižšie alebo ak chcete spoluučasť štátu vyššia...takže možno nebude nič.
tiež si myslím že bez Petržalky je celý projekt o ničom ja uznávam že z medz hladiska na napojenie na sieť TEN to nebolo bohviečo ale na riešenie prepojenia Petržalky s mestom idealne.
čo teraz nebude nič...Bratislava hl.st je na hranici ..úsek HL.ST-Lamač na hranici ak sa m á tu napájať celoeuropska sieť.... a projekty na HL.ST robené neboli takže všetko sa odloží lebo v dalšom programovom období už peniaze nebudú.....
mení sa jasne situacia Trnavské mýto vôbec nie je z hladiska dôležitosti od TT a GA dôležité z HL.ST sa tam dá bez problemov dostať takže teraz by bodla nová moderná kapacitnejšia HL.ST.
tiež si myslím že bez Petržalky je celý projekt o ničom ja uznávam že z medz hladiska na napojenie na sieť TEN to nebolo bohviečo ale na riešenie prepojenia Petržalky s mestom idealne.
čo teraz nebude nič...Bratislava hl.st je na hranici ..úsek HL.ST-Lamač na hranici ak sa m á tu napájať celoeuropska sieť.... a projekty na HL.ST robené neboli takže všetko sa odloží lebo v dalšom programovom období už peniaze nebudú.....
mení sa jasne situacia Trnavské mýto vôbec nie je z hladiska dôležitosti od TT a GA dôležité z HL.ST sa tam dá bez problemov dostať takže teraz by bodla nová moderná kapacitnejšia HL.ST.
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/609463/
Myslím, že EÚ má problémov dosť, nieto ešte aby prispievali na nejaký tunel pod Bratislavou (aj keď si myslím, že doprave v BA by pomohol). Ktovie ako to bude s Filiálkou...predpokladám, že tam v lepšom prípade ostane prázdne miesto, v horšom si už nejaký developer brúsi zuby na pozemok...
Odkaz na príspevok: https://www.vlaky.net/diskusia/link/609424/
http://bratislava.sme.sk/c/6505271/po-tuneli-pod-dunaj-pada-aj-stanica.html